Forum www.pilawamiasto.fora.pl Strona Główna www.pilawamiasto.fora.pl
Forum mieszkańców gminy i miasta Pilawa. Tu dowiesz się wszystkiego o naszej społeczności, czym żyjemy, czym się interesujemy.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pilawamiasto.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i inne ważne informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elpaton
Administrator



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 10:16, 20 Mar 2008    Temat postu: REGULAMIN FORUM

1. Konta:
* Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nikogo z jego stosowania.
* Niedozwolone jest umieszczanie w podpisie żadnych elementów graficznych.
* Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Wykrycie kolejnych kont tego samego użytkownika spowoduje ich usunięcie.
* Maksymalne wymiary avatara mogą wynosić 80 na 80 pikseli. Maksymalny rozmiar 6144 bytes. Forumowicze, którzy nie zastosują się do tego punktu, stracą możliwość wyświetlania avatarów.

2. Zakładanie tematów:
* Zanim założysz nowy temat sprawdź, czy juz takiego nie było. W tym celu skorzystaj z opcji "Szukaj".
* Tematy zakładanie w poszczególnych pokojach powinny być ściśle związane z ich tematyką. Jeśli nie ma odpowiedniego pokoju napisz tam, gdzie tematyka jest najbardziej zbliżona.
* Jeśli temat nie będzie związany z pokojem zostnie on usunięty lub przesunięty do odpowiedniego pokoju.
* Nazwa tematu ma ściśle dotyczyć naszej wypowiedzi, powinna jak najdokładniej ją charakteryzować. Niedopuszczalne jest wpisywanie tematów za pomocą samych wielkich liter.
* Nie masz nic do powiedzenia? Nie pisz! Rozpoczęcie dyskusji w stylu: "co o tym sądzicie?" bez wyrażenia własnej opinii będzie traktowane jako nabijanie postów.
* Jeśli jakieś tematy nie będą kontynuowane, bądź dyskusja w nich zamieni się w monolog, będą zamykane. Każdy użytkownik ma prawo poprosić moderatorów o ponowne odblokowanie tematu.

3. Posty:
* Należy pisać w miarę możliwości poprawną polszczyzną oraz starać się zwracać uwagę na ortografię i interpunkcję.
* Należy dbać o przejrzystość pisanego posta. Zabronione jest używanie na przemian małych i wielkich liter oraz nadużywanie Caps Locka.
* Wyróżniki tekstu (pogrubienie, podkreślenia, kursywa) należy stosować tylko, gdy jest to potrzebne. Nadużywanie będzie karane ostrzeżeniami.
* Niedozwolone jest nabijanie ilości postów głupimi i bezsensownymi wypowiedziami, nie wnoszącymi nic do dyskusji.
* Odpisuj konkretnie na dany temat. Wypowiedzi, które nie mają nic wspólnego z założonym tematem będą usuwane, a ich autorzy traktowani jako nabijacze.
* Wszelkie sprawy dotyczące dwóch osób należy załatwiać za pomocą Prywatnych Wiadomości, a nie na forum. Nikogo nie obchodzi, że umawiacie się na piwo, albo że właśnie się okazało, że jesteście sąsiadami.
* Zapomniałeś o czymś? Chcesz dopisać? Użyj opcji "Edytuj" zamiast pisać kolejnego posta. Wysyłanie kilku postów pod rząd w jednym temacie w odstępie kilku minut będzie traktowane jako nabijanie postów.
* Należy pamiętać o tym, że w dyskusji atakujemy poglądy, a nie ich autora! Staraj się zachować granicę pomiędzy krytyką a obrażaniem.
* Wszelkie przejawy rasizmu (obraźliwe podpisy i avatary) będą karane.
* Nie używamy wulgaryzmów, ani nie obrażamy mieszkańców z imienia i nazwiska.
* Treści i symbole pornograficzne będą stanowczo usuwane.
4. Kary:
* Jeśli ktoś złamie regulamin dostanie ostrzeżenie. Decyzję o przyznaniu ostrzeżenia podejmują moderatorzy.
* Kolejne wykroczenia będą karane banem. Decyzję o przyznaniu bana podejmują moderatorzy w porozumieniu z adminem. Ban może być założony na określony czas lub bezterminowo. O długości bana decyduje admin oraz moderatorzy.
* W specyficznych przypadkach admin może usunąć użytkownika bez ostrzeżenia.
* Decyzje admina i moderatorów są niepodważalne i nieodwołalne. Forumowiczom nie przysługuje również uzyskanie uzasadnienia decyzji adminów i moderatorów.
* Zwracanie uwagi użytkownikom łamiącym zasady należy do zadań moderatorów.

****
NABIJACZ POSTÓW:
1. osoba wysyłająca posty jedynie w celu podkręcenia sobie licznika postów i zyskania wyższej rangi;
2. osoba zaśmiecająca forum postami wysyłanymi jeden po drugim w krótkim odstępie czasu;
3. osoba zaśmiecająca forum nowymi tematami, których założenie jest nieuzasadnione, bo istnieją już podobne lub inne lecz obejmujące dane zagadnienie.


Ostatnio zmieniony przez elpaton dnia Czw 10:25, 20 Mar 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Juukla




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Finland

PostWysłany: Nie 16:42, 26 Sty 2014    Temat postu: Hi all

Hi all, glade to be part of this forum...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.pilawamiasto.fora.pl Strona Główna -> Regulamin i inne ważne informacje Wszystkie czasy w strefie EST (U.S./Kanada)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin