www.pilawamiasto.fora.pl
Forum mieszkańców gminy i miasta Pilawa. Tu dowiesz się wszystkiego o naszej społeczności, czym żyjemy, czym się interesujemy.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.pilawamiasto.fora.pl Strona Główna
->
Regulamin i inne ważne informacje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EST (U.S./Kanada)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy techniczne
----------------
Regulamin i inne ważne informacje
Ogłoszenia
Propozycje
Pilawa i okolice
----------------
Forum mieszkańców
Porady i opinie
Ślub Wesele Pilawa okolica
Wszystko o wszystkim
Wiara, moralność i etyka
Hobby
----------------
Komputery
Sport
Fotografia
Imprezy
Samochody
Budownictwo
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Juukla
Wysłany: Nie 16:42, 26 Sty 2014
Temat postu: Hi all
Hi all, glade to be part of this forum...
elpaton
Wysłany: Czw 10:16, 20 Mar 2008
Temat postu: REGULAMIN FORUM
1. Konta:
* Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nikogo z jego stosowania.
* Niedozwolone jest umieszczanie w podpisie żadnych elementów graficznych.
* Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Wykrycie kolejnych kont tego samego użytkownika spowoduje ich usunięcie.
* Maksymalne wymiary avatara mogą wynosić 80 na 80 pikseli. Maksymalny rozmiar 6144 bytes. Forumowicze, którzy nie zastosują się do tego punktu, stracą możliwość wyświetlania avatarów.
2. Zakładanie tematów:
* Zanim założysz nowy temat sprawdź, czy juz takiego nie było. W tym celu skorzystaj z opcji "Szukaj".
* Tematy zakładanie w poszczególnych pokojach powinny być ściśle związane z ich tematyką. Jeśli nie ma odpowiedniego pokoju napisz tam, gdzie tematyka jest najbardziej zbliżona.
* Jeśli temat nie będzie związany z pokojem zostnie on usunięty lub przesunięty do odpowiedniego pokoju.
* Nazwa tematu ma ściśle dotyczyć naszej wypowiedzi, powinna jak najdokładniej ją charakteryzować. Niedopuszczalne jest wpisywanie tematów za pomocą samych wielkich liter.
* Nie masz nic do powiedzenia? Nie pisz! Rozpoczęcie dyskusji w stylu: "co o tym sądzicie?" bez wyrażenia własnej opinii będzie traktowane jako nabijanie postów.
* Jeśli jakieś tematy nie będą kontynuowane, bądź dyskusja w nich zamieni się w monolog, będą zamykane. Każdy użytkownik ma prawo poprosić moderatorów o ponowne odblokowanie tematu.
3. Posty:
* Należy pisać w miarę możliwości poprawną polszczyzną oraz starać się zwracać uwagę na ortografię i interpunkcję.
* Należy dbać o przejrzystość pisanego posta. Zabronione jest używanie na przemian małych i wielkich liter oraz nadużywanie Caps Locka.
* Wyróżniki tekstu (pogrubienie, podkreślenia, kursywa) należy stosować tylko, gdy jest to potrzebne. Nadużywanie będzie karane ostrzeżeniami.
* Niedozwolone jest nabijanie ilości postów głupimi i bezsensownymi wypowiedziami, nie wnoszącymi nic do dyskusji.
* Odpisuj konkretnie na dany temat. Wypowiedzi, które nie mają nic wspólnego z założonym tematem będą usuwane, a ich autorzy traktowani jako nabijacze.
* Wszelkie sprawy dotyczące dwóch osób należy załatwiać za pomocą Prywatnych Wiadomości, a nie na forum. Nikogo nie obchodzi, że umawiacie się na piwo, albo że właśnie się okazało, że jesteście sąsiadami.
* Zapomniałeś o czymś? Chcesz dopisać? Użyj opcji "Edytuj" zamiast pisać kolejnego posta. Wysyłanie kilku postów pod rząd w jednym temacie w odstępie kilku minut będzie traktowane jako nabijanie postów.
* Należy pamiętać o tym, że w dyskusji atakujemy poglądy, a nie ich autora! Staraj się zachować granicę pomiędzy krytyką a obrażaniem.
* Wszelkie przejawy rasizmu (obraźliwe podpisy i avatary) będą karane.
* Nie używamy wulgaryzmów, ani nie obrażamy mieszkańców z imienia i nazwiska.
* Treści i symbole pornograficzne będą stanowczo usuwane.
4. Kary:
* Jeśli ktoś złamie regulamin dostanie ostrzeżenie. Decyzję o przyznaniu ostrzeżenia podejmują moderatorzy.
* Kolejne wykroczenia będą karane banem. Decyzję o przyznaniu bana podejmują moderatorzy w porozumieniu z adminem. Ban może być założony na określony czas lub bezterminowo. O długości bana decyduje admin oraz moderatorzy.
* W specyficznych przypadkach admin może usunąć użytkownika bez ostrzeżenia.
* Decyzje admina i moderatorów są niepodważalne i nieodwołalne. Forumowiczom nie przysługuje również uzyskanie uzasadnienia decyzji adminów i moderatorów.
* Zwracanie uwagi użytkownikom łamiącym zasady należy do zadań moderatorów.
****
NABIJACZ POSTÓW:
1. osoba wysyłająca posty jedynie w celu podkręcenia sobie licznika postów i zyskania wyższej rangi;
2. osoba zaśmiecająca forum postami wysyłanymi jeden po drugim w krótkim odstępie czasu;
3. osoba zaśmiecająca forum nowymi tematami, których założenie jest nieuzasadnione, bo istnieją już podobne lub inne lecz obejmujące dane zagadnienie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin